Contact
Sluitsnel.nl Verzekeringen is een handelsnaam van:
Sarelse Verzekeringen B.V.
Voor elke verzekering hebben we zoveel mogelijk relevante informatie op de website geplaatst.
Heeft u echter nog vragen of opmerkingen hierover, neemt u dan gerust contact met ons op.
U kunt ons even bellen of e-mailen. Wij reageren doorgaans binnen 10 minuten.
Wijziging doorgeven
Is uw chalet/recreatiewoning verkocht?
– > Graag ontvangen wij uw bevestiging na de daadwerkelijke overdracht/verkoop per post of e-mail.
– > Uw polis zal per overdracht-/verkoopdatum worden beëindigd.
Soms wijzigt de datum van overdracht. Als de polis dan al geroyeerd is, kan de maatschappij die niet kosteloos herstellen, helaas. Er zal dan een nieuwe polis, met bijhorende kosten, moeten worden opgemaakt. Daarom is het verstandiger de chaletverzekering na de overdracht met terugwerkende kracht te beëindigen.
Openingstijden
Maandag | 09:00 – 17:00 |
Dinsdag | 09:00 – 17:00 |
Woensdag | 09:00 – 17:00 |
Donderdag | 09:00 – 17:00 |
Vrijdag | 09:00 – 17:00 |
Zaterdag | Gesloten |
Zondag | Gesloten |
Online 24/7
Inschrijvingen
AFM (Autoriteit Financiele Markten):
Kifid (Klachteninstituut Financiele Dienstverlening):
Zie ook onze privacy policy
Onze betalingsmogelijkheden:
In het aanvraagtraject kunt u kiezen voor automatische incasso of bankoverschrijving achteraf.
De automatische incasso vindt pas plaats nadat u het volledige aanvraagtraject heeft afgerond.
De bankoverschrijving doet u na ontvangst van de polis met factuur.
Bij maand- en kwartaalbetaling is automatische incasso verplicht. Wanneer u kiest voor bankoverschrijving per (half)jaar, dan ontvangt u de factuur per post of per e-mail. Dit is afhankelijk van uw keuze van polisverzending. Heeft u gekozen voor een digitale polis, dan ontvangt u ook de factuur digitaal van ons. Heeft u echter ervoor gekozen om de polis per post te ontvangen, dan ontvangt u ook de factuur per post.
info@sluitsnel.nl Wij zijn open van maandag t/m vrijdag 09:00 - 17:00 uur
Reactie van het bedrijf
Geachte heer Graansma, Kritiek trekken wij ons persoonlijk aan. Een negatieve beoordeling is daarom nooit leuk. Dat betekent echter niet automatisch dat de 'schuld' (volledig) bij ons ligt. Ik hoop dat u mij toestaat dat te onderbouwen. Ik begrijp dat u teleurgesteld bent, daar valt niet over te discussieren, maar uw veronderstelling klopte helaas niet. Een verzekering aanvragen is een serieuze aangelegenheid waarbij de vermelde teksten goed moeten worden doorgenomen. (Zoals door ons verzocht.) Kies u er voor niets te lezen, dan zijn de gevolgen ook voor u, zo blijkt. Wij vinden het teleurstellend dat u - tegen ons advies in de teksten met waarschuwingen niet leest en ons daar nu een slechte beoordeling voor geeft. We moeten de aanvraag een werkdag van tevoren doen. De maatschappij gaat over uw aanvraag. Er wordt in het weekend niet gewerkt. Daarbij hebben wij op geen enkele wijze dekking toegezegd. In tegendeel. In het aanvraagtraject - vanaf het bezoeken van de webpagina totaan de bevestigingsmail na uw aanvraag - waarschuwen wij op meerdere locaties voor uw situatie. Dit staat bovenaan de webpagina "Lees dit eerst", in het veld waar u de keuringsdatum selecteert (Let op! Maandag keuren?). Ook staat daar al vermeld dat er pas dekking is, nadat u de polis hebt ontvangen en niet na betaling. Dit staat ook nog eens in de bevestigingsmail en daarvoor op de betaalpagina die u blijkbaar hebt bezocht. (https://www.sluitsnel.nl/aanvraagbevestiging-en-betaalverzoek/). Fijne feestdagen en een gezond en gelukkig 2023! Hartelijke groeten, Ivar Sarelse